Polityka komentarzy

1) Zero wulgaryzmów. Takie słowa zostaną ocenzurowane.
2) Zero obrażania czytelników i autora. Możemy się nie zgadzać, możemy się spierać, możemy mieć o sobie różne zdania. Ale komentarze obrażające innych zostaną albo usunięte w całości, albo wymoderowane.
3) Zero spamu. O to dbają antyspamowe wtyczki, ale czasem coś się przemknie. Jeśli chcesz zamieścić link do swojego sklepu czy firmy – napisz do nas. Chętnie z Tobą porozmawiamy, może powstanie jakaś ciekawa współpraca reklamowa.
4) Jeśli krytykujesz, rób to z głową. Lubimy konstruktywną dyskusję. Ale komentarze takie jak „Pieprzysz takie głupoty, że aż żal to czytać. Szkoda mi czasu, żeby komentować takie brednie.” – zostają usunięte. Akceptuję krytykę, ale tylko popartą sensownymi argumentami.
5) Wartościowe dla czytelników linki w komentarzach. Zdajemy sobie sprawę, że możemy być nieobiektywnymi sędziami w ocenianiu. Ale zostawiamy głównie linki do nowin i blogów o włosach i brodzie. Pozostawiamy sobie też wolną rękę i jeśli jakiś blog nam się spodoba – na pewno link zostanie.
6) Nie podawaj pełnej nazwy bloga w komentarzu. Jeśli w jakości swojej nazwy użytkownika wpisujesz „Robert z bloga superblogobrodach.pl”, niżej podajesz link i jeszcze w treści podpisujesz się „Pozdrawiam, Robert z bloga superblogobrodach.pl” – to bardzo przesadzasz.
7) Błędy ortograficzne. Nie jesteśmy profesorami ortografii, ale bardzo nie lubię gdy ktoś pisze tak, że nie da się tego zrozumieć. Dlatego zastrzegam sobie możliwość poprawiania „żucaioncyh siem w oczy blenduf”.
W ogóle, wystarczy być kulturalnym i to wystarczy!